Topul campingurilor din Grecia care ne-au placut

Aventura cu autorulota a fost minunata pentru ca am avut o casuta pe roti care si-a facut treaba cu desavarsire (autorulota am inchiriat-o de la Campering), dar si pentru ca am ales niste locuri foarte frumoase.

In articolul Traseul nostru in Aventura cu autorulota prin Grecia am povestit despre cum ne-am impartit cele 9 zile petrecute cu autorulota.

In acest articol, va impartasesc detalii despre campingurile in care am fost in Grecia. Ordinea nu este o coincidenta, este ordinea asa cum am simtit-o noi.

1. Camping Asterias
- Am cautat un camping in apropiere de Lefkada si despre acest camping am citit review-uri bune, asa ca am mers sa vedem cum e. De cand am intrat ne-a cucerit.
- Este un camping mai hipsteresc, cu multa vegetatie, multi maslini batrani care formeaza o uriasa umbrela deasupra intregului camping, locuri mari de campat, multe locuri de unde poti vedea marea
- Are un farmec aparte dat fiind ca are o plaja imensa doar a campingului, o plaja care nu este delimitata de garduri
- Plaja m-a dus cu gandul la plajele din Thailanda
- Campingul are bai cu dusuri, WC-uri curate
- In camping sunt si casute/bungalow-uri care se pot inchiria
- Campingul dispune de un restaurant propriu, unde, intre anunmite ore se poate servi masa
- Nu sunt la fel de bine organizati ca cei de la Camping Ouzouni dar are facilitatile necesare pentru autorulota: electricitate la fiecare loc de campat, loc pentru deversare apa uzata si recipientul de la WC
- Temperatura pe timpul zilei din camping nu era foarte ridicata, datorita vegetatiei, iar noaptea am simtit briza marii
- Pe plaja nu sunt umbrele ale campingului dar sunt niste “foisoare” unde poti sta la umbra cand soarele este foarte puternic
- Nu am intalnit deloc romani in camping, in schimb am cunoscut cativa din vecinii nostri de aici, straini
- Drumul pana la camping presupune un drum mai abrupt dar care se parcurge ok si cu masina sau cu autorulota
- La intrarea de pe drumul principal pe drumul care duce la camping, este un aprozar cu multe fructe si legume, de unde va puteti aproviziona
- La 15 min de camping este un magazin alimentar, de unde va puteti aproziona.

2. Camping Ouzouni B
- Cautand un camping in Halkidiki dar cat mai aproape de ajuns la el, am ales acest camping, trebuie sa recunosc ca ne-am decis sa mergem la el, dupa ce am citit review-uri ale locatiei
- Campingul este curat, are bai cu dusuri, WC-uri curate
- Campingul are tot ce ai nevoie pentru autorulota: electricitate la fiecare loc de campat, loc pentru deversare apa uzata si recipientul de la WC – totul foarte rapid si curat
- Campingul nu are un restaurant al lui, dar pentru noi nu a fost asta o problema, ne-am gatit in autorulota cat am avut nevoie, iar cand am vrut sa mancam “in oras” am mers intr-un alt sat, la o tavern cu review-uri bune (Ta Kastra). Am vazut pe langa camping si cateva locuri de luat masa, dar nu stiu mai multe despre acestea
- Am avut norocul sa gasim un loc cu sea view si din autorulota vedeam mare si facea 10 pasi pana pe plaja, dar indiferent de ce loc gasesti, plaja este la maxim 50 de pasi de autorulota
- Plaja este maricica, are cateva umbrele ale campingului, dar nu sunt foarte multe
- Marea are o culoare superba
- Locul de campat a fost ok, spatios pentru ce aveam noi nevoie
- Desi in apropierea marii, pe timpul noptii nu se racorea foarte mult
- Proprietarul campingului a fost foarte prietenos si dornic sa ne ajute
- Lidl gasiti la 15 min de camping, cu multe produse grecesti
- In camping erau destul de multi romani, nu am simtit dorinta de socializare in camping
Atentie cand ajungeti, sunt 2 campinguri alaturate (Ouzouni A si Ouzouni B), iar doamnele de la campingul Ouzouni A sunt chiar la intrarea in camping, dornice sa va ademeneasca la ele in camping. Si pe noi ne-au luat pe sus, dar noroc ca mi-am amintit un review care exact asta spunea, si dupa ce am vazut spatiul inghesuit pe care il primeam, ne-am decis sa mergem in campingul B.

3. Camping Santa Maura
- Este un camping inghesuit, noi l-am ales pentru ca am gasit un loc pe malul marii si ne-am focusat pe privelistea pe care o aveam
- Nu sunt foarte bine organizati, nu e mereu cineva acolo cu care poti discuta
- Din punct de vedere curatenia bailor sunt ok, dar destul de invechite
- Langa camping sunt cateva taverne, unde se poate servi masa
- Plaja este ingusta, nu am stat, locatia a fost mai mult ca punct de transit
- View-ul din autorulota a fost superb
- Desi ne asteptam ca noaptea sa simtim briza marii accentuat, lucrul acesta nu s-a intamplat, as putea zice ca a fost la fel de cald ca in campingul Ouzouni
- La 20 de minute este un magazin alimentar, de unde va puteti face proviziile
- Au electricitate, loc pentru deversare apa uzata si recipientul de la WC dar noi nu l-am folosit.

Lista completa de locuri de campat pe care eu am salvat-o pentru Aventura noastra in Grecia, o gasiti aici.

Despre pasii de pregatire ai aventurii cu autorulota, am scris aici

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!