Un picnic sanatos in padure

Un picnic sanatos in padure
Sanatatea nu inseamna doar alimentatie ci si plimbari in natura, sport, ganduri bune si relaxare.

Zilele frumoase de primavara sunt ideale pentru plimbari in natura. 
Natura vindeca cu toata puterea ei si prin toate caile ei: impamantare/grounding, respiratie, relaxare, vitamina D.

Pentru ca de luni pana vineri suntem prinsi cu tot felul de lucruri, abia asteptam weekendul sa ne bucuram de natura.

Asa ca ieri ne-am pregatit cosuletul cu provizii pentru picnic si am pornit la drum spre cea mai apropiata padure de noi, asa am ajuns in padurea Cernica. Am facut o mica plimbare prin padure, unde ne-am bucurat de cantecelul pasarilor si am savurat momentul. Pentru ca in padure erau multi tantari am preferat sa ne asezam pe o pajiste pe malul lacului Cernica.
Soarele stralucea pe cer, asa ca am ales un loc printre copaci astfel incat sa ne bucuram si de putina umbra. Temperatura era placuta, am asezat paturica, merindele din cosuletul de picnic, ne-am descaltat si intins pe iarba. In tot timpul cat am stat acolo, am stat cu picioarele pe iarba, ne-am plimbat desculti, astfel incat sa ne incarcam cu energia pamantului, Sofi s-a jucat in iarba, am admirat lacul si gandaceii ce ne vizitau.

Pentru ca era aproape de ora 12:00 si nu trecuse atat de mult de la micul dejun, picnicul a fost un rasfat. Sofia inca de cand am plecat de acasa abia astepta sa ajungem pentru ca ii promisesem ca se va bucura de crackersii cu banane.

Sa va impartasesc ce am avut in cosuletul de picnic:
- Apa vie - apa filtrata cu frunze verzi de menta, rozmarin si coriandru
- Smochine grecesti deshidratate 
- Crackersi cu banane si nuci
- Fructe proaspete, spalate de acasa: capsuni, mere, pere
- Bucati crocante din lipie de naut cu turmeric, homemade, reteta o gasiti aici
- Crackersi homemade
- Bucati de papaya deshidratate 
- Miere cu spirulina, pentru un rasfat sanatos cu superalimente

Inainte sa plecam ne-am controlat si de capuse, fiind o zona mai "salbatica" nu voiam sa plecam cu un musafir pe noi.

A fost o zi frumoasa si abia asteptam weekendul viitor sa ne bucuram din nou de padure, aer curat si plimbari. Va incurajam si pe voi sa mergeti in natura!

Reteta de crackersi nu o avem pe blog, asa ca o impartasesc aici cu voi:
1.Am pus la hidratare un mix de seminte (in, susan, floarea soarelui, dovleac, mac), au stat la hidratat cam 12 ore.
2. Am scurs apa si am adaugat faina de hrisca, pe care am amestecat-o. Am lasat aproximativ 2 ore  mixul cu faina sa se hidrateze si apoi am impartit compozitia in 3.
- Peste prima am pus sare neiodata si verdeturi mediteraneene uscate
- Peste a doua am pus parmezan din caju - varianta noastra preferata
- Peste a treia a am pus fulgi de drojdie inactiva.si sare neiodata
3. Am intins compozitia pe 2 foi de hartie de copt fara clor si le-am intins cu un facalet pana s-a facut o foita potritiva (nici groasa, nici subtire). Am despartit foia de deasupra si le-am pus in cuptorul preincalzit la 180 grade, pentru 10 minute.


 
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!