Ne miscam rapid sa ajungem cat mai repede la tine!
Pentru a te bucura de produsele comandate ai urmatoarele optiuni:
1. Livrare prin curier rapid in Romania
Expediem coletele prin curierat rapid in toata tara. Coletele se livreaza de catre curier in intervalul orar 9 - 17, de luni pana vineri. In cazul in care nu esti la adresa in momentul sosirii curierului, iti recomandam sa apelezi la o alta persoana, daca se poate pentru receptionarea acestuia.
Transport GRATUIT - pentru comenzi peste 269 Lei
Taxa transport: 16.9 Lei* - pentru comenzi sub 269 Lei
Comanda minima pentru coletele livrate prin curier este de 89 lei (nu include si costul de transport).
Durata livrarii:
- Ai plasat comanda in cursul saptamanii? Livram in 24-48 de ore de la efectuarea comenzii.
- Ai plasat comanda in weekend (sambata, duminica)? Pregatim comanda in weekend dar o sa o predam curierului in cursul zilei de luni.
2. Livrare prin curier international
La solicitarea voastra si pentru ca ne dorim sa impartasim un stil de viata sanatos, am lansat si posibilitatea de a livra prin curier in in toata Europa. Livrarea o facem pe cale terestra, de aceea termenul de livrare poate varia intre 3 - 5 zile lucratoare.Te rugam, inainte de finalizarea comenzii sa ne contactezi sa discutam despre costul transportului, acesta difera in functie de tara de destinatie.
La primirea coletului:
- Daca ai optat plata ramburs la primirea coletului, curierul trebuie sa iti dea o chitanța care sa ateste suma platita.
- Verifica starea coletului tau. Daca coletul este rupt, desigilat, refuza comanda și contacteaza-ne. NU expediem colete deteriorate.
Alte informatii importante:
- Poti anula o comanda doar in situatia in care comanda nu este inca expediata. Pentru anulare trimite un e-mail la adresa office@raftulnaturii.ro cu solicitarea sau suna la numarul nostru de telefon. In momentul in care primesti e-mail de la noi “Comanda ta a fost expediata”, comanda NU mai poate fi anulata, deoarece coletul a plecat spre tine.
- In cazul in care un client nu ridica coletul comandat din culpa sa, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decat cu plata in avans.
- Daca ai plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul a fost preluat de curier, exista posibilitatea schimbarii adresei de destinatie. Daca noua adresa este in alta localitate fata de adresa initiala se va percepe o taxa suplimentara de livrare, aceasta se va plati de catre tine.
- La primirea coletului, curierul este obligat sa iti prezinte coletul si integritatea sigiliilor si benzilor adezive de sigilare. In situatia in care coletul sau sistemele de sigilare prezinta deteriorari, solicita curierului sa deschida coletul (curierul este obligat sa ia parte la deschidere coletului). Verifica impreuna cu acesta starea produselor, iar in cazul in care constatati eventuale lipsuri, curierul are obligatia sa intocmeasca un proces-verbal in prezenta ta. Inscrie pe AWB (Nota de transport), in prezenta curierului, eventualele lipsuri sau deteriorari.
- Nu ne asumam responsabilitatea pentru situatiile in care coletul se intoarce inapoi la noi pentru ca adresa era gresita sau destinatarul nu si-a ridicat coletul. Obligatia clientului este de a trece adresa corecta in comanda si de a ridica coletul expediat de catre noi. Returnarea sumei platite in avans se poate face la cererea expresa a clientului in scris, insa clientul este eligibil a primi suma ramasa dupa ce vom scadea cheltuielile legate de intoarcerea coletului (acestea fiind suportate de catre noi) si de comisioanele bancare.
- Raspunderea pentru expeditii apartine exclusiv firmei care face transportul. Noi ne asumam raspunderea pentru expeditii pana la preluarea acestora de catre firmele de expeditie. Orice reclamatie sau raspundere cu privire la expeditie va fi facuta firmei de expeditie.