Provizii pentru vacanta cu un copilas

Provizii pentru vacanta cu un copilas
 
Ma bucur ca ai ales sa intri sa citesti articolul meu despre proviziile din vacanta noastra in Zanzibar. Ce e important, puteti sa luati din acest articol idei pentru calatoriile voastre indiferent de locatie sau de cat timp veti sta plecati.

In afara de bagajele obisnuite am adaugat si o serie de alimente si superalimente atat pentru noi dar mai ales pentru fetita noastra Sofia care sa ne imbogateasca alimentatia de zi cu zi.

95% din cele scrise in continuare le-am consumat in cele 16 zile din vacanta. 

Acum sa va impartasesc ce am luat cu noi si de ce:
1. Gustari sanatoase, din pacate in vacanta nu pot si nici nu vreau sa gatesc Snack-uri sau gustari pentru Sofia iar din market-uri nu ai ce sa alegi sanatos (stiu din experientele din anii anteriori) asa ca am ales: 
- 3 pungi de snack & go - snack-uri cu seminte germinate uscate bland ce sunt gustoase si nutritive
- 3 pungi de chipsuri cu varza kale - sunt si ele delicioase, au fost nemaipomenite pentru avion dar si pentru plimbarile din timpul zilei din vacanta
- 2 batoane cu susan si miere, una din variantele noastre preferate de gustare pe care o facem foarte rapid acasa, in deplasare aceste batoane deja pregatire, au fost exact ce aveam nevoie
- 1 cutie biscuiti cu ciocolata traditionala, pentru noi, adultii
- Mix de nuci, pentru ca grasimile sanatoase sunt foarte importante in alimentatia noastra, am pregatit de acasa un mix de nuci cu: caju, migdale, pecan, macadamia si ne-am bucurat cu totii de ele

2. Mic dejun
- Mix de seminte crude, pregatit de acasa, am avut: chia, in, susan, seminte de dovleac, seminte de floarea soarelui. Pe acestea le hidratam in apa de cocos si astfel pregateam un mic dejun rapid 
- Goji, sunt printre fructele deshidratate preferate ale Sofiei si au atatea beneficii pentru corp ca nu ne puteam lipsi de ei doua saptamani, le combinam cu apa de cocos si mixul de seminte de mai sus
- Semintele de canepa, proteina completa, usor de introdus in alimentatie. Le-am folosit atat la micul dejun cat si la pranz
- Fulgi de migdale, ii combinam cu fructe si unt de caju pentru un mic dejun extra delicios
- Unt de caju, pentru combinatia de mai sus
- Fulgi de ovaz, hidratam in apa de cocos, adaugam spirulina crunchy si goji si astfel obtineam o varianta de mic dejun sanatos 

3. Pranz, aici pot sa zic ca uneori a fost simplu, alte ori mai dificil. Pentru ca pseudocerealele sunt minunate pentru sanatatea noastra, nu puteau sa lipseasca din vacanta:
- Hrisca, o hidratam peste noapte si a doua zi era perfecta sa fie pregatita rapid 
- Quinoa tricolora, dupa o noapte de hidratare, a doua zi era deja germinata, in 10 min la foc mediu era gata
- Linte verde, desi nu se fierbe atat de rapid, ce buna ne-a fost intr-una din zile cand am facut o excursie printr-o padurea cu maimute. Adaugand fulgi de drojdie inactiva deasupra, a fost un pranz rapid si satios pentru toata familia. 
- Fulgi de drojdie inactiva, foarte usor de adaugat peste un preparat rapid pentru gust dar si pentru nutrientii din ei

4. Superalimente, in fiecare saptamana luam o gama varianta de superalimente, pentru vacanta, de data asta pentru noi adultii am ales: spirulina si chlorella tablete, cea mai simpla varianta de a te bucura de nutrientii din ele. 
In plus, am luat si plasma de Quinton pe care am luat-o din cand in cand toata familia.
Pe langa toate acestea, ce m-am bucurat ca am gasit pudra de moringa si pudra de Baobab. Ne plac mult, asa ca am adaugat extra superalimente locale in alimentatia noastra. 

Alimentatia noastra a fost completata de fructele din Zanzibar ce au fost minunate, am facut un detox natural cu ajutorul lor. 
 
Sper ca v-ati inspirat din articol, sa aveti vacante frumoase si relaxate in care sa mancati sanatos si diversificat!
 
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!