Descopera idei de retete sanatoase!

Cartofi noi, falafel si maioneza de tahini

Pentru ca venit sezonul cartofilor noi si al leurdei am ales un pranz in care sa le combin cartofii noi cu falafel, maioneza de tahini si salata de verdeturi. Ne-am bucurat intreaga familie de pranz iar falafelul a fost preferatul Sofiei. Ca de obicei am incercat sa gatesc cat mai sanatos, sa hidratez si sa germinez nautul, sa prepar hrana la temperatura cat mai mica, sa folosesc cat mai putin ulei, sa pun cartofii la abur intregi pentru a le creste... Citeste mai mult

Cheesecake raw vegan cu cocos si mango - tortul de la 2 anisori

In weekend am sarbatorit-o pe Sofi, a facut doi anisori de cand ne bucura fiecare zi din viata noastra . Pentru ca nu puteam sa lasam sa treaca aceasta zi speciala, am organizat o mica petrecere in familie iar ca la orice petrecere nu avea cum sa lipseasca un tort. Tortul de ziua Sofiei este deja o traditie si cand a facut un anisor i-am pregatit un tort de care si ea s-a bucurat. Pentru anul acesta am ales un cheesecake vegan cu cocos si mango... Citeste mai mult

Si in vacanta poti manca sanatos - idee pentru mic dejun

Pentru ca doar ce ne-am intors din vacanta, astazi impartasesc cu voi o varianta de mic dejun, 100% raw, rapida, delicioasa si foarte nutritiva pe care am pregatit-o in vacanta pentru toata familia. E minunat sa iei micul dejun pe plaja. Ingrediente: apa de cocos dintr-o nuca de cocos fulgi de ovaz fara gluten seminte de canepa decorticata fulgi de migdale unt de caju goji mango soursop sau fructul anticancer Instructiuni: 1. Am taiat... Citeste mai mult

Incepe ziua cu un smoothie nutritiv

Pentru ca diminetile sunt pline, caut mereu sa gasesc variante rapide de mic dejun nutritiv. Saptamana aceasta mi-am inceput ziua cu un smoothie foarte gustos, atat pe placul meu cat si al Sofiei, fetita mea de 1 an si 10 luni. Ingrediente: 2 banane (una din ele a fost congelata in prealabil) 1 curmala medjool 1 lingurita de scortisoara de ceylon 200 ml lapte de cocos din fulgi "grasi" raw nuci pecan migdale fulgi de migdale - pentru decor... Citeste mai mult

Banana bread vegana

Asta e una din prajiturile mele preferate, delicioasa si cu ajutorul careia reciclam bananele pe care nu le mai mancam. Ingrediente: 3 banane coapte pasate 1 cana faina de cocos - poate fi folosita si orice alta faina, de preferat fara gluten 3 lingurite de miere cu anason si cuisoare- poate fi optionala 1/4 lingura bicarbonat de sodiu fara aluminiu 1/2 lingurita praf de copt BIO 5 lingurite ulei cocos presat la rece 1'ou' de in - 1lingurita... Citeste mai mult

Breakfast cake

Zilele trecute am inclus in lista de produse de pe Raftul Naturii si bulgurul, asa ca l-am inaugurat si in bucataria noastra. Impreuna cu Sofi am pregatit aceasta reteta de mic dejun. Ingrediente: 2 banane mari 150 g bulgur hidratat peste noapte si fiert in prealabil 1/2 dintr-o cana de fulgi de ovaz 1 lingura de scortisoara 1 cani si ceva de fructe de padure: zmeura, mure si coacaze 30 g de stafide o bucatica mica de pastaie de vanilie... Citeste mai mult

Pateu de linte rosie cu conopida la cuptor

Pateul de linte rosie in aceasta combinatie este o varianta de pranz gustoasa si rapida. De ceva vreme caut variante cum sa pot sa adaug conopida in alimentatia noastra cat mai des, dar gatita asa la cuptor, imi place tare mult. Ingrediente: 250 g de linte rosie 300 g conopida o ceapa medie 1 morcov 7 catei de usturoi ulei de masline presat la rece cu aciditate 0.3% ulei de samburi de struguri presat la rece ceapa fulgi turmeric... Citeste mai mult

Desert din curmale medjool si unt de caju

Astazi impartasesc cu voi o reteta de care noi ne-am indragostit, o stiu de la o prietena draga careia ii multumesc. Reteta este delicioasa dar este asa si datorita ingredientelor gustoase din care este pregatita. Curmalele de soi Medjool sunt reginele curmalelor, este cel mai apreciat soi de curmale din intreaga lume. Sunt denumite “fructele paradisului”, sunt gustoase, carnoase, cremoase, te duc cu gandul la gustul de caramel, se topesc... Citeste mai mult

Mic dejun hranitor si diversificat

Ne plac alimentele hranitoare , cu nutrienti si care aduc beneficii pentru corp. Asa ca, in fiecare saptamana, cel putin de doua ori ne incepem ziua cu micul dejun despre care va scriu astazi. Varianta asta dar in proportii mai mici o mananca si Sofia (fetita noastra). Ingrediente: 250-300 ml lapte de cocos homemade din fulgi de cocos grasi raw - (dintr-o punga de fulgi grasi fac aproximativ 6-8 L de lapte de cocos). 2 linguri fulgi de ovaz... Citeste mai mult

Supa crema de dovleac copt

Ne place sa avem o alimentatie diversificata si vrem sa profitam cat putem de legumele si fructele din fiecare sezon. Iarna desi este cel mai sarac sezon din acest punct de vedere sunt cateva fructe si legume de care ne putem bucura si sa ii oferim corpului o gama varianta de nutrienti. Pentru astazi am ales dovleacul si am facut o supa crema de dovleac cu seminte de dovleac si de floarea soarelui . Am ales dovleacul datorita vitaminelor pe care... Citeste mai mult
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!