Descopera idei de retete sanatoase!

Incepe ziua cu un smoothie nutritiv

Incepe ziua cu un smoothie nutritiv

Pentru ca diminetile sunt pline, caut mereu sa gasesc variante rapide de mic dejun nutritiv. Saptamana aceasta mi-am inceput ziua cu un smoothie foarte gustos, atat pe placul meu cat si al Sofiei, fetita mea de 1 an si 10 luni. Ingrediente: 2 banane (una din ele a fost congelata in prealabil) 1 curmala medjool 1 lingurita de scortisoara de ceylon 200 ml lapte de cocos din fulgi "grasi" raw nuci pecan migdale fulgi de migdale - pentru decor... Citeste mai mult
Banana bread vegana

Banana bread vegana

Asta e una din prajiturile mele preferate, delicioasa si cu ajutorul careia reciclam bananele pe care nu le mai mancam. Ingrediente: 3 banane coapte pasate 1 cana faina de cocos - poate fi folosita si orice alta faina, de preferat fara gluten 3 lingurite de miere cu anason si cuisoare- poate fi optionala 1/4 lingura bicarbonat de sodiu fara aluminiu 1/2 lingurita praf de copt BIO 5 lingurite ulei cocos presat la rece 1'ou' de in - 1lingurita... Citeste mai mult
Breakfast cake

Breakfast cake

Zilele trecute am inclus in lista de produse de pe Raftul Naturii si bulgurul, asa ca l-am inaugurat si in bucataria noastra. Impreuna cu Sofi am pregatit aceasta reteta de mic dejun. Ingrediente: 2 banane mari 150 g bulgur hidratat peste noapte si fiert in prealabil 1/2 dintr-o cana de fulgi de ovaz 1 lingura de scortisoara 1 cani si ceva de fructe de padure: zmeura, mure si coacaze 30 g de stafide o bucatica mica de pastaie de vanilie... Citeste mai mult
Desert din curmale medjool si unt de caju

Desert din curmale medjool si unt de caju

Astazi impartasesc cu voi o reteta de care noi ne-am indragostit, o stiu de la o prietena draga careia ii multumesc. Reteta este delicioasa dar este asa si datorita ingredientelor gustoase din care este pregatita. Curmalele de soi Medjool sunt reginele curmalelor, este cel mai apreciat soi de curmale din intreaga lume. Sunt denumite “fructele paradisului”, sunt gustoase, carnoase, cremoase, te duc cu gandul la gustul de caramel, se topesc... Citeste mai mult
Mic dejun hranitor si diversificat

Mic dejun hranitor si diversificat

Ne plac alimentele hranitoare , cu nutrienti si care aduc beneficii pentru corp. Asa ca, in fiecare saptamana, cel putin de doua ori ne incepem ziua cu micul dejun despre care va scriu astazi. Varianta asta dar in proportii mai mici o mananca si Sofia (fetita noastra). Ingrediente: 250-300 ml lapte de cocos homemade din fulgi de cocos grasi raw - (dintr-o punga de fulgi grasi fac aproximativ 6-8 L de lapte de cocos). 2 linguri fulgi de ovaz... Citeste mai mult
Supa crema de dovleac copt

Supa crema de dovleac copt

Ne place sa avem o alimentatie diversificata si vrem sa profitam cat putem de legumele si fructele din fiecare sezon. Iarna desi este cel mai sarac sezon din acest punct de vedere sunt cateva fructe si legume de care ne putem bucura si sa ii oferim corpului o gama varianta de nutrienti. Pentru astazi am ales dovleacul si am facut o supa crema de dovleac cu seminte de dovleac si de floarea soarelui . Am ales dovleacul datorita vitaminelor pe care... Citeste mai mult
Cupcakes raw vegane

Cupcakes raw vegane

Ultima zi din an m-a gasit in bucatarie punand la cale ce desert vom avea pentru prima zi din an. Asa ca, m-am decis la niste cupcakes raw vegane, adica mini torturi raw vegane. Am ales varianta asta pentru ca mi-a oferit posibilitatea de a ne bucura de mai multe arome, astfel au rezultat 9 cupcakes: 3 cu mure, 3 cu catina, 2 cu zmeura, 1 cu cacao si vanilie. Ingrediente: 110 g migdale 110 g caju 1 lingura de fulgi de cocos 1/2 lingura de ulei... Citeste mai mult
Cartof dulce la cuptor cu 3 sosuri

Cartof dulce la cuptor cu 3 sosuri

Cartoful dulce este nelipsit din alimentatia noastra, Sofia este mare fana a lui. Dupa ce am pregatit reteta aceasta am concluzionat ca este cea mai buna varianta in care putem sa ne bucuram de beneficiile cartofului dulce, de o masa satioasa si foarte gustoasa . Va recomandam si voua reteta! Ingrediente: 4 cartofi (2 medii, 2 mari) 1 rodie 1 avocado 2 linguri de Tahini 75 g caju busuioc uscat zeama de la jumatate de lamaie 1 lingura... Citeste mai mult
Seminte de susan beneficii si gustare rapida

Seminte de susan beneficii si gustare rapida

Eu cand ma gandesc la semintele de susan, zic calciu, mult calciu. Desi poate parea surprinzator, in aceste seminte mici se ascunde o mina de aur pentru corpul nostru. Semintele de susan nedecorticate au un profil nutritional fabulos , sunt usor de asimilat , ajuta in prevenirea si chiar vindecarea anumitor afectiuni ale corpului. Au un continut ridicat de calciu, cupru, mangan, fier, magneziu, zinc, plus o serie de vitamine si proteine. O jumatate... Citeste mai mult
Burger vegan cu quinoa

Burger vegan cu quinoa

Burgerii vegani sunt un rasfat de care ne bucuram uneori, varianta cu chiftelute de quinoa este una dintre cele mai delicioase dar tot gustul se datoreaza maionezei vegane. Ingrediente pentru chifteluta ( 6 bucati maricele): 150 g quinoa tricolora 2 morcovi mari 1/3 dintr-o telina 1/4 dintr-o sfecla rosie 1 ceapa verde 3 catei usturoi 3 linguri seminte de in rasnite si apoi inmuiate in apa aprox 15 min sau faina de in 2 linguri de faina... Citeste mai mult
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!