Simplitate in alimentatie egal cu sanatate

Simplitate in alimentatie egal cu sanatate
Astazi vorbim despre: Simplitate in alimentatie.

Eu sunt adepta mancarurilor simple si usoare, foarte diferit fata de ceea ce se intampla in multe din casele din tara noastra.

Va incurajez ca o alimentatie sanatoasa si echilibrata sa fie una din rezolutiile anului 2021.

De ce?
1. Preparatele simple si usoare se digera mai repede si mai usor. Astfel corpul vostru se poate concentra pe alte activitati, procese de memorare, relaxare etc.
2. Hrana diversificata care include multe fructe, verdeturi, legume, ofera o gama variata de nutrienti. Corpul vostru va fi incantat de o astfel de hrana, te vei bucura astfel de energie intreaga zi si astfel o sa faci tot ce iti propui.
3. Incurajez la masa de pranz consumul de alimente care se digera mai greu, astfel lasi timp corpului pana la culcare sa digere.
4. Seara va recomand o cina usoara care sa se digere repede.
5. Este mult mai simplu si rapid sa pregatesti mese cu fructe sau legume, astfel nu pierzi mult timp in bucatarie.
6. Cand iti pregatesti mesele acasa ai control asupra ingredientelor, stii ce ai vrea sa mai introduci in alimentatie si ce nu. Cand cumperi mancare din market-uri, altii fac asta in locul tau si din pacate o mare parte din mancarea de acolo este facuta sa reziste o perioada. Cum fac asta? Prin aditivii pe care ii adauga.

Cum sa faci asta?
1. Fa-ti o idee ce ai vrea sa consumi in saptamana ce urmeaza.
2. Noteaza de ce iti e pofta si cumpara alimentele de care ai nevoie in cantitatile necesare, astfel nu o sa mai faci risipa. Eu imi notez mereu ce imi propun sa mancam la mesele din timpul saptamanii, ma ajuta pentru o organizare mai buna.
3. Incearca noi alimente, o sa fii surprins cate variante de alimente sanatoase exista, cate beneficii pot aduce organismului nostru si poti face chiar combinatii gustoase.
4. Apoi gateste acasa, de exemplu:
- de dimineata poti sa pui ceva rapid pe masa: poti sa alegi fructe sau legume sau un terci dintr-un mix de cereale si seminte
- la pranz poti sa iti pregatesti ceva rapid: o supa crema, o pasta tartinabila, o proteina vegetala/animala cu salata cu legume crude, sau iti poti gati de seara.
- la cina alege ceva usor, sunt atatea variante de salate gustoase, satioase si sanatoase.

Daca ai nevoie de inspiratie te invitam in comunitatea noastra de pe facebook “Din pasiune pentru o viata sanatoasa”.

Analizati, cheia schimbarii e la voi!

Weekend minunat sa aveti si nu uitati, produse sanatoase si naturale care sa va sprijine in rezolutia pentru 2021 gasiti aici!

 
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!