Esentiale in alimentatia copiilor si nu numai

Esentiale in alimentatia copiilor si nu numai
Alimentele pe care le consumam in viata de zi cu zi sunt foarte importante.

Va prezint un top 10 (ordinea este aleatorie) ale alimentelor pe care le consider esential de introdus in alimentatia copilasilor si nu numai, pentru ca ofera o gama larga de vitamine si minerale:
1. Goji - textura adorata de cei mici si atatea vitamine intr-un fruct asa mic
2. Chia - pentru budinci sanatoase si nutritive
3. Seminte de canepa - nutritive, pline de acizi grasi omega 3 si 6, conduc la sporirea notabila a inteligentei
4. Spirulina crunchy - alga considerata superaliment, textura woaw, toti copilasii o adora
5. Hrisca - printre cele mai nutritive alimente, satioasa si cu multe vitamine
6. Fulgi de cocos raw grasi - deliciosi si atat versatil, usor de utilizat (lapte, prajituri, deserturi rapide)
7. Curmale Medjool - gust si nutrienti intr-o varianta delicioasa. Le poti folosi ca gustari cat ai zice "peste" sau poti face smothie-uri, deserturi delicioase
8. Drojdie inactiva - super nutritiva si delicioasa in orice preparat o adaugi
9. Smochine - si pentru mamici si pentru pitici, consumate ca atare sau adaugate in preparate
10. Aronia - nu atat de cunoscuta dar merita atentia pentru vitaminele cu care vine

Toate cele 10 de mai sus sunt nelipsite din meniul nostru saptamanal, iar pe www.raftulnaturii.ro le gasiti pe toate!

Vi le recomandam cu drag si incredere!
 
Daca ti-a placut articolul, iti recomand sa citesti si Obiceiurile alimentare sanatoase se invata in copilarie.


 
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!