Trasee accesibile cu copiii in Romania

Ne plac drumetiile si facem asta deja de multi ani. Am strabatut multe trasee, multe in Romania dar si in afara tarii (Nepal, Georgia, Maroc). Revenind la traseele din Romania, va las aici o lista cu o parte din ele:

Trasee accesibile, de cateva ore, pe care noi le-am facut cu Sofi (fetita noastra):
  • Busteni - Munticel - Poiana Costilei - Poiana Vaii Cerbului - Pichetu Rosu - Cabana Poiana Izvoarelor - Gura Diham - Busteni, am scris despre traseu aici.
  • Busteni -  Cabana Gura Diham - Cabana Poiana Izvoarelor - Cabana Gura Diham - Busteni, un traseu usurel, l-am facut cu Sofi cand avea 4 luni, a fost primul ei traseu pe munte.
  • Busteni -  Cabana Gura Diham - Cabana Diham - Cabana Poiana Izvoarelor - Cabana Gura Diham - Busteni, un traseu usurel, putin mai lung decat cel precendet, dar cu acelasi grad de dificultate.
  • Busteni - Cascada Urlatoarea, un traseu foarte accesibil, l-am facut cu Sofi tot pe vremea cand avea 4 luni.
  • Cheia - Cabana Muntele Rosu - Cabana Ciucas - Cabana Muntele Rosu - Cheia, un traseu pe care l-am facut chiar de curand cu Sofi (2 ani si 4 luni), daca nu aveti foarte mult timp la dispozitie puteti sa mergeti cu masina pana la Cabana Muntele Rosu si de acolo sa incepeti drumetia. Traseul l-am facut si pe vremea cand eram insarcinata cu Sofi, in primele luni, nu este un traseu dificil.
  • Zarnesti - Fantana lui Botorog - Cabana Curmatura - Prapastiile Zarnestiului, un alt traseu frumos, l-am facut cand Sofi avea 1 an si 4 luni si in aceea perioada chiar l-am facut de 2 ori.
Trasee peste medie ca dificultate:
  • Busteni - urcare pe Jepii Mari - coborare pe Jepii Mici - Busteni. Este un traseu cu dificultate peste medie, l-am facut pe vremea cand Sofia nu era inca in viata noastra, nu este de mers cu copilasii, cel putin nu sub 10 ani.
  • Balea - Cabana Podragu - Vf Moldoveanu - Cabana Podragu - Balea, un traseu spectaculos, o amintire frumoasa despre cum am urcat pe cel mai inalt varf din Romania.
  • Busteni - Gura Diham - Diham - Glajarie - Malaiesti - Glajarie - Diham - Gura Diham - Busteni, un traseu pe care l-am facut iarna iar din cauza zapezii mari a fost greu de parcurs. Am stat peste noapte la Cabana Malaiesti si ne-am intors a doua zi. Pe timp de vara este mult mai facil, imi doresc sa mergem din nou.

Lista poate continua, Silviu are multe trasee de impartasit pe care le-a facut pe jos sau cu bicicleta, curand o sa revin cu un alt articol despre drumetiile cu bicicleta.

Drumetie in Georgia, Sofi era cu noi dar in burtica.
Drumetie in Georgia - Sofi era cu noi dar in burtica

Daca v-a placut articolul, va recomand si articolul Top 10 experiente in Zanzibar.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!