Bine ai venit pe blogul meu!

Eu sunt Cristina, mamica Sofiei, co-founder Raftul Naturii, corporatista, pasionata de hrana sanatoasa, de calatorii si de teatru. Am creat acest blog din dorinta de a impartasi cu tine informatii utile despre alimentatie, idei de retete sanatoase si alimente esentiale de introdus in meniul tau.

Credem cu tarie ca o alimentatie sanatoasa nu are efect doar asupra starii de sanatate, ci si asupra aspectului fizic, a energiei si a randamentului pe care il avem in tot ceea ce facem.
Pizza vegana super rapida
In weekend-uri, cand avem timp, ne face placere sa testam si sa experimentam retete noi. Ideea de a face o pizza vegana homemade o aveam de mult, dar pana acum nu am reusit sa o pregatim, si in plus, ne lipsea un aspect foarte important, blatul. Recunosc ca dintre toate preparatele din bucatarie, pregatirea painii si a blatului pentru pizza nu intra in categoria preferatelor mele, asa ca, atunci cand am gasit sa aducem pe Raftul Naturii blat de pizza... Citeste mai mult
Piadine cu salsa fresh de legume
Dragi prieteni, Ma bucur sa va impartasesc o noua reteta. Este o reteta usor de pregatit, fresh, minunata pentru vara. Cu atatea rosii cu gust in jurul nostru, e si pacat sa nu profitam sa pregatim mese sanatoase, rapide si hranitoare! Combinatia de legume pe care am folosit-o vine din bucataria mexicana, unde o veti gasi cu denumirea de "salsa fresh", "salsa cruda", "pico de gallo" dar eu am adaptat-o. In plus, cand am descoperit piadinele acestea,... Citeste mai mult
Vacanta in Sardinia partea II – Atractii si recomandari
Am petrecut 7 zile in Sardinia si ne-am dorit sa descoperim cat mai mult din ea. Am fost impresionati de frumusetea peisajelor de pe insula si culoarea marii. Un mare avantaj a fost faptul ca am mers in off season (final de Aprilie), peisajele sunt mai frumoase cu mai putini turisti. Prima parte a experientei din Sardinia, o gasesti aici , am povestit despre zbor, vreme, cazare si mancare. Mai jos am enumerat topul atractiilor de pe Insula, unde... Citeste mai mult
Vacanta in Sardinia partea I – zbor, vreme, cazare, mancare
Dragi prieteni, Astazi va impartasesc o noua experienta de calatorie impreuna cu Sofia (fetita noastra). De data asta am ales Sardinia, numita si “insula de smarald” a Mediteranei, si isi merita numele. Vacanta nu a fost planificata cu mult timp inainte, a fost ceva de ultim moment. Ne-am dorit o pauza de la joburile noastre si am cautat diferite destinatii iar Sardinia a fost cea mai buna varianta pentru final de Aprilie: vreme frumoasa,... Citeste mai mult
Sos pesto vegan cu busuioc si seminte de dovleac
Dragi prieteni, Azi am revenit cu o noua reteta. Sosul de pesto este unul din sosurile mele preferate , am incercat diferite variante dar acesta este unul din cele mai bune. Reteta este inspirata din retetele din Thermomix, dar pe care am adaptat-o dupa sufletul meu, astfel a rezultat un preparat vegan , fara lactate si fara gluten . Thermomix m-a ajutat in pregatirea sosului si a fost mult mai rapid decat cu vechiul meu blender, mai jos o sa va las instructiunile... Citeste mai mult
Doza de relaxare a unei femei
Astazi va povestesc despre mine, despre o experienta frumoasa pe care am avut-o si pe care vreau sa o impartasesc cu voi. Ei bine, dupa aproape 3 ani de mamicitie full time, a venit vremea sa imi iau si eu un weekend prelungit, pentru mine. Decizia de a face ceva pentru mine am luat-o anul trecut. Si de atunci am tot cautat varianta potrivita pentru mine. Stiam ca ceea ce caut este: deconectare, sa iau o pauza de la toate responsabilitatile pe care... Citeste mai mult
Vacanta in Tenerife partea II – activitati
Pe insula ai foarte multe optiuni de petrecere a timpului: te poti bucura de soare si mare pe frumoasele plaje ale insulei , poti explora in lung si in lat insula si sa vizitezi minunatele orasele , poti face drumetii pe vulcanul Teide sau in parcul National Anaga. Petrecand doar o saptamana si dorindu-ne sa ne si odihnim si sa ne relaxam, nu am vrut sa fim mereu pe fuga, asa ca am ales sa stam destul de mult si la plaja, dar sa si exploram... Citeste mai mult
3 Retete si o masa delicioasa
Dragi prieteni, La finalul evenimentului LIVE de pe Facebook “Gatim rapid si sanatos cu Thermomix si Raftul Naturii” ne-ati cerut retetele pe care le-am pregatit, asa ca m-am decis sa scriu acest articol pe blog. Pentru ca imi doresc sa avem o alimentatie cat mai sanatoasa si nutritiva am decis anul trecut sa imi fac un cadou de ziua mea, asa ca am decis sa achizitionez un Thermomix. Mai multe despre decizia mea de a lua un Thermomix,... Citeste mai mult
De ce am ales sa imi cumpar un Thermomix?
Povestea mea cu Thermomix a inceput pe vremea cand eram insarcinata cu Sofia si am participat la un scurt Demo, in cadrul unui curs, astfel am vazut cat de usor se face inghetata. M-a impresionat si mi-a intrat la suflet dar si pe wishlist . De atunci m-am tot gandit la el si la un moment dat am stabilit un Demo la noi acasa. Dupa Demo dorinta de a avea si eu un Thermomix a crescut si mai mult. Ce ma tragea inapoi era pretul, dar cand am pus in balanta... Citeste mai mult
Paste fara gluten cu sos alb (de caju) si ciuperci
Dragi prieteni, Azi impartasesc cu voi o noua reteta, de data asta Thermomix m-a inspirat si ajutat in pregatirea retetei. Am urmat pasii dintr-o reteta standard din retetarul de baza dar pe care am adaptat-o dupa sufletul meu, astfel a rezultat un preparat #faragluten , #faraulei si #faralactate . De ce am ales sa imi cumpar Thermomix, am scris mai multe aici . Ingrediente: o mana de patrunjel proaspat 4 catei de usturoi 100 g ciuperci... Citeste mai mult
Vacanta in Tenerife partea I – zbor, vreme, cazare, mancare
Dupa Zanzibar, pentru sfarsitul anului am ales o noua destinatie cu vreme frumoasa. De data asta, pentru ca aveam la dispozitie doar o saptamana, am cautat o destinatie mai apropiata, astfel incat sa nu facem foarte mult pe drum. Dupa ce am analizat variantele pe care le aveam, am ales Tenerife, si bine am facut. Noi am ales sa venim aici pe cont propriu, asa ne facem de obicei vacantele. Ne luam biletele de avion si apoi facem research astfel... Citeste mai mult
Tortilla homemade cu legume raw
Dragi prieteni, Ma bucur sa va impartasesc o noua reteta pe care am facut-o in weekend si care a fost un succes de la mic la mare. Sofi, fetita noastră, a fost foarte incantata de Tortilla ei si noi de faptul ca a mancat atat de multe legume crude. Ingrediente tortillia: - Faina de hrisca - Apa - Sare neiodata Ingrediente umplutura I: - Fasole rosie hidratata, germinate 36h si fiarta, se poate folosi si fasole din conserva dar atentie... Citeste mai mult
Diferente de abordare, diferente de obiceiuri - viata in Ro vs Zanzibar
Dragi prieteni, Va multumesc ca sunteti aici si cititi din gandurile mele asternute. Mi-am amintit de acest articol pe care l-am scris pe vremea cand eram in vacanta in Zanzibar dar pe care nu am apucat sa il public. Vreau sa impartasesc cu voi informatiile despre alimentatie pe care le-am analizat in timpul vacantei in Zanzibar. Am trecut prin 2 lumi in aceasta calatorie, prima Romania- Europa si a doua Zanzibar. Si vreau sa va spun pe scurt... Citeste mai mult
Pancakes vegane, fara gluten si delicioase
Dragi prieteni, Multumesc ca urmariti blogul meu si promit ca o sa postez cat mai des ce pregatesc. In weekend am facut o noua reteta de pancakes vegane, fara gluten iar de data asta am reusit sa le fac si poza. Sofi le adora si abia asteapta sa facem pancakes. Ingrediente: 1/2 cana de lapte de cocos homemade facut din fulgi de cocos raw grasi , reteta o gasiti aici 2 banana 1 lingurita praf de copt ECO 2/3 cana cu fulgi de ovaz fara... Citeste mai mult
Bomboane raw vegane
Cauti o gustare simpla si rapid de facut? Pe care sa i-o oferi puiului tau la gradinita sau la scoala sau poate chiar tu sa o iei la job, esti in locul potrivit, citeste mai departe. Saptamana trecuta am incercat o noua reteta. Sofia (fetita noastra) este dornica sa gatim impreuna seara. Asa ca, de data asta am ales sa facem bilute raw vegane sau bomboane raw vegane, fara zahar si fara gluten. Bilutele sunt o gustare delicioasa de la mic la mare.... Citeste mai mult
Pateu raw din masline si seminte de floarea soarelui
O noua reteta de la evenimentul "Gatim sanatos cu Raftul Naturii si Thermomix" unde impreuna cu @Magie cu Thermomix am gatit sanatos, rapid si gustos. Astazi o sa impartasesc reteta de Pateu raw din masline si seminte de floarea soarelui. Ingrediente: 400 - 440 g seminte de floarea soarelui hidratate in prealabil (minim 12 h) 200 g masline naturale fara samburi 10 g busuioc 20 ml ulei de masline presat la rece nefiltrat 50 g caju hidratat... Citeste mai mult
Germinarea semintelor chiar la tine acasa
Daca ai intrat aici, iti spun bine ai venit in lumea fascinanta a vietii plantelor ! In doar cateva zile, sub ochii tai, cu germinatorul si semintele, potrivite poti chiar tu sa cresti germeni si vlastari. Astfel procesul de germinare devine unul foarte simplu si la indemana tuturor. Germenii si vlastarii, desi sunt niste plante micute, sunt plini de viata si bogate in nutrienti si vitamine. Am ales sa folosesc germinatorul pentru ca atunci... Citeste mai mult
Crackersi cu seminte, fara gluten
Saptamana ce tocmai a trecut a avut loc evenimentul "Gatim sanatos cu Raftul Naturii si Thermomix" unde impreuna cu @Magie cu Thermomix am gatit sanatos, rapid si gustos. Astazi o sa impartasesc cu voi una dintre retetele de la eveniment - Crackersi cu seminte, fara gluten si chiar fara ulei. Ne plac crackersi si facem destul de des acasa, sunt buni cand ai chef sa rontai ceva sau cand vrei sa inlocuiesti painea cu ceva mai nutritiv. In plus... Citeste mai mult
Provizii de vacanta sanatoase si naturale!
Suntem in plina vara, vremea este frumoasa si gandul ne duce tot mai mult la vacanta. Ideea de a va scrie azi, mi-a venit dupa o discutie cu o clienta draga a Raftului Naturii, care imi spunea ca urmeaza sa faca o comanda pentru ca urmeaza sa plece in vacanta si vrea sa ia cu ea in vacanta provizii sanatoase. Va las aici cateva idei (sunt multe) din experientele noastre si din alimentele pe care le luam cu noi in vacanta, pentru toata familia. Ma rezum... Citeste mai mult
Kit pentru o drumetie cu copiii
Drumetiile pe munte sunt un moment minunat, de relaxare, de a ne incarca cu energie, dar si de a pune muschii la treaba. Inainte de fiecare drumetie, avem un kit pe care il luam cu noi, asa ca azi impartasesc cu voi ce avem in kit-ul nostru. Ce este important de mentionat este ca vorbim despre o drumetie de cateva ore. 1. Rucsac, pentru a duce bagajele 2. Imbracaminte lejera, care sa nu tina umezela, astfel incat sa va simti comod 3. Provizii:... Citeste mai mult

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!